Reklamáció és termékvisszaküldés

Esetleg valami nem jól sikerült? Kicsit másképp képzelte el a terméke(ke)t? Sajnáljuk, hogy a rendelése nem az elvárásainak megfelelően zajlott. Bonyolítsuk le a reklamációját vagy elállását a szerződéstől gyorsan és gond nélkül!

Törölni kívánja új rendelését, amelynek tartalma még nem hagyta el a raktárunkat? Ez esetben javasoljuk, hogy a jelen reklamációs űrlap helyett vegye fel a kapcsolatot az ügféleszolgálatunkkal a +36 1 9555758 telefonszámon vagy az info info@parfimo.hu e-mail címen.  

Kérem, válasszon, hogy esetében reklamációról vagy a szerződéstől való elállásról van szó. A következőkben kérjük, pontosítsa adatait a gyorsabb ügyintézési folyamat érdekében. Végül a kérelméhez kap egy azonosítót.

Ezt a számot írja egy papírra, azt pedig csomagolja a visszaküldendő termékekhez. Fontos, hogy a csomagot ne küldje utánvéttel, postázza a következő címre:

#Azonosító 
Parfimo.hu (rezidencia Expandeco)
Vizpart utca 32
9225   Dunakiliti
Magyarország

Kezdjük is el. Mi a szándéka a termék(ek)kel?

 

Kivételesen előfordulhat, hogy a reklamált termék(ek) becsült értéke alacsonyabb, mint a visszaküldésnél kifizetett szállítási díj. Ilyen esetben első lépésként, kérem, vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal a +36 1 9555758 telefonszámon vagy az info@parfimo.hu e-mail címen.

Többet szeretne megtudni? Olvassa el a Panaszkezelés rendje teljes szövegét.

Szállítás:
Fizetés: